SILVER ΒΡΑΒΕΙΟ

ΣΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ E-HEALTH ΤΩΝ HEALTHCARE BUSINESS AWARDS 2020

“Ηλεκτρονική εφαρμογή: Πορεία Ασθενούς στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών (ΤΕΠ)”

Στο πλαίσιο του 5ου Πανελληνίου Διαγωνισμού Healthcare Business Awards 2020, το Γ.Ν.Α. “Κοργιαλένειο - Μπενάκειο” Ε.Ε.Σ.,

βραβεύτηκε με Ασημένιο Βραβείο για την ηλεκτρονική εφαρμογή, “Πορεία Ασθενούς στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών (ΤΕΠ)” στην κατηγορία e-Health.

1

 

Ο ετήσιος  θεσμός  Healthcare Business Awards   επιβραβεύει δράσεις και πρωτοβουλίες σε όλο το φάσμα της υγείας.

Το Τμήμα Πληροφορικής & Οργάνωσης του Nοσοκομείου μας υλοποίησε

την Ηλεκτρονική Εφαρμογή “Πορεία Ασθενούς στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών (ΤΕΠ)”

και διακρίθηκε για  2η συνεχόμενη  χρονιά,  αναδεικνύοντας την αδιάκοπη  προσπάθεια  της Διοίκησης και του Ανθρώπινου Δυναμικού του,

για την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών πληροφορικής, τόσο προς όφελος των επαγγελματιών υγείας, όσο και των ασθενών.

Το βραβείο παρέλαβαν σε τελετή απονομής στην Αθήνα, η Διοικήτρια του Νοσοκομείου κ. Ταβιανάτου Ελπινίκη

και ο προϊστάμενος του τμήματος Πληροφορικής κ. Μήτσιος Αθανάσιος.

photo1   photo2

 

 

 

 

BRONZE ΒΡΑΒΕΙΟ

ΣΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ E-HEALTH ΤΩΝ HEALTHCARE BUSINESS AWARDS 2019

“Ηλεκτρονική Λίστα Αναμονής Χειρουργείων”

 

Στο πλαίσιο του φετινού Πανελληνίου Διαγωνισμού Healthcare Business Awards 2019 [https://www.healthcareawards.gr/]

που διοργανώθηκε για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά,το Γ.Ν.Α. “Κοργιαλένειο-Μπενάκειο” Ε.Ε.Σ. βραβεύτηκε με το Bronze βραβείο

για την εφαρμογή “Ηλεκτρονική Λίστα Αναμονής Χειρουργείων” στην κατηγορία e-Health.

 

AwardΒραβείο

 

Η ηλεκτρονική εφαρμογή “Λίστα Χειρουργείου” τέθηκε οριζόντια εντός του διαχειριστικού-ιατρονοσηλευτικού Πληροφοριακού Συστήματος, “ακουμπώντας” στις υφιστάμενες εφαρμογές:

  • Φάκελος επίσκεψης ΤΕΙ - ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΩΝ
  • Προσέλευση Τ.Ε.Π.
  • Επεμβατικό Τμήμα
  • Λίστα Αναμονής Γραφείου Κίνησης Ασθενών - SMS

 και μαζί με τη δημοσιοποίησή της (https://patients.korgialenio-benakio.gr/sibaords/f?p=152:1::::::) διασφαλίζει:

 

  1. Ίση πρόσβαση του ασθενή στις υπηρεσίες του Nοσοκομείου και συγκεκριμένα ίση μεταχείριση κατά τον προγραμματισμό μιας επέμβασης
  2. Διαφάνεια στη διαδικασία προγραμματισμού
  3. Δυνατότητα να ελέγχει ο ίδιος ο ασθενής την ορθή εξέλιξη της διαδικασίας και της παραβίασης της προτεραιότητάς του
  4. Δυνατότητα να καταγγέλλει ο ασθενής άμεσα την όποια παραβίαση της σειράς προτεραιότητας ή της μή ορθής μεταχείρισής του


Η βράβευση αυτή σε Πανελλήνιο Επίπεδο  αποτελεί μια ξεχωριστή ηθική ανταμοιβή – αναγνώριση των προσπαθειών της Διοίκησης και του

Ανθρώπινου Δυναμικού του Νοσοκομείου μας και σηματοδοτεί την έμπνευση για μελλοντικά επιτεύγματα.

 

photo1    photo2   photo3   photo4